środa, 19 grudnia 2012

Koralikowe gwiazdki

Podpatrzyłam na czyimś blogu pomysł na gwiazdki z koralików ...niestety nie pamiętam gdzie i strasznie przepraszam jeśli ktoś się poczuje urażony. Jak tylko znajdę adres to podam dane pomysłodawcy.
Pomysł na gwiazdki jest bardzo prosty i nie czasochłonny.
Moje gwiazdki powstawały "pomiędzy": pomiędzy zakupami a sprzątaniem, pomiędzy robieniem obiadu a zmywaniem naczyń, pomiędzy myciem głowy a jej suszeniem :)
Gwiazdki w moim wydaniu nie są tak ładne ani dokładne jak te, które widziałam na blogu - po trosze to wina nierównych koralików, a po trosze moje nieobycie z techniką.
Tak czy siak gwiazdki pełnią różne funkcje: wiszą w przedpokoju, bywają podkładkami pod kubki, może będą upominkami :)
Mają ok 6,5 cm średnicy, cztery są jedno kolorowe i jedna tęczowa. Powstała także jedna miniaturka z koralików 2mm, ale jest strasznie koślawa i nie pochwalę się :p



Do wzoru na koralikowe gwiazdki przyznała się ystin :)
To właśnie jej śnieżynki zainspirowały mnie
do stworzenia własnej wersji.

8 komentarzy:

  1. Cudeńka z drobnych koralików - to coś, co przyciąga mój wzrok i to bardzo. Śliczne te gwiazdeczki i sprawiają wrażenie, że bardzo trzeba się przy nich napracować, więc niemożliwe wydaje się robienie ich między praniem a śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zagladnęłam tu do Ciebie po wyróznienie o ktorym pisałaś, a tu moje gwiazdeczki! cieszę się, że poszły w świat!! wyszły Ci naprawde śliczne- i super ten pomysł z wieszaczkiem- prawda, że proste wykonaniu?
    pozdrawiam

    PS. post ze śniezynkami tu; http://ystinowo.blogspot.com/2012/11/cos-mi-sie-takiego-porobio.html

    a tutorial do pobrania tu:
    https://www.dropbox.com/s/9jno5atuux3556s/Tutorial%20%C5%9Awi%C4%85teczna%20Gwiazdka.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc to na Twoim blogu znalazłam przepis na gwiazdeczki! Cieszę się, że się upominasz o swoje dzieło - wzór jest bardzo prosty, nawet moje niewprawne ręce sobie z nim poradziły.
      Bardzo polecam wszystkim którzy chcą sprawdzić się w zabawie z koralikami, to jest idealny wzór do nauki! Na pewno się uda i w dodatku jest bardzo efektowny.

      Usuń
  3. Też zakamuflowałam sobie jej tutoriala :) Ja lubię w bardziej stonowanych kolorach te gwiazdki, bardziej realistyczne mi sie wtedy wydają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Bardzo lubię ręczne robótki, więc blog bardzo mi się podoba ^^
    Zapraszam również do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję...nieskromnie założę, że to o dotyczy całości ;)

      Usuń