czwartek, 19 stycznia 2012

Zmartwychwstanie białego słonia

...czyli wystawa grafiki Krzysztofa Ramockiego.
 
Półtorej tygodnia temu odebrałam telefon zaproszeniowy na długo oczekiwaną wystawę. Otwarcie wystawy miało miejsce dzisiaj w Koszalińskim Urzędzie Miasta, na III pietrze.
Część prac widziałam wcześniej w postaci zdjęć... cóż, zdjęcia absolutnie nie oddają tego co zobaczyłam dzisiaj!
Poszczególne rysunki wciągają widza do swojego wnętrza. Prezentują świat widziany innymi oczami, trochę magiczny, trochę straszny, a im dłużej i bliżej się im przyglądałam tym ciekawszą historię opowiadały. Każdy rysunek snuł w mojej głowie opowieści.
Rysunki są ogromnie pieczołowite i szczegółowe, każdy ich element stanowi osobny fragment - jednocześnie nie odbiegając od całości, komponując się i przeplatając ze sobą, jakby za dotknięciem surrealistycznej różdżki.
Wystawa jest niezwykła i warta obejrzenia!!
Gorąco polecam wizytę na III piętrze Koszalińskiego Ratusza i wycieczkę w niezwykły świat grafik Krzysztofa Romockiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz