czwartek, 24 listopada 2011

Wyróżnienie...yupii !

Podczas „filcowego niebytu” mój blog został ponownie wyróżniony, tym razem przez JUKIKA !!! Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie.
Cieszę się podwójnie bo zaglądacie tu mimo chwilowego filcowego zastoju :)

Przy pierwszym wyróżnieniu dałam palmę i teraz nadrabiam. Oto 7 rzeczy o mnie:
  1. Jestem niespokojnym duchem, marzenia i ciekawość miotają mną i cisną do głowy nie zawsze roztropne pomysły.
  2. Lubię podróżować i poznawać ludzi, ich kulturę, kuchnię, język, opowieści…świetnie się czuję w międzynarodowym tyglu.
  3. Uwielbiam jabłka, o każdej porze roku i pod każdą postacią.
  4. Uczucia opiekuńcze przelewam na kota – SZCZOTKĘ.
  5. Jazda na rowerze daje mi poczucie wolności.
  6. Rozpoczęłam naukę norweskiego – bo to piękny język.
  7. Nie trawię dwulicowości, a stagnacja sprawia że zaczynam duchowo umierać.
Za nietuzinkowość, wytrwałość, serce, pozytywne nastawienie i niezwykłe umiejętności wyróżniam następujące blogi:

a teraz zasady wyróżnień:
Zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
Wklej logo wyróżnienia
Podaj 7 faktów na swój temat
Nagrodę podaj dalej, wyróżnij blogi które są wg. Ciebie warte nagrody
Zamieścić linki do tych blogów.
Zawiadom nominowane osoby :)

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że to już kolejne z tych przyznanych przez inne Bloggerki. Gratuluję Tobie Twojego wyróżnienia -w pełni zasłużonego! :) Pozdrawiam serdecznie! K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również pięknie dziękuję za umieszczenie w gronie wyróżnionych i życzę wytrwałości w nauce języka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci wyróznienia i dziękuję za te dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń